050-4337947

לבנות ולתחזק זוגיות מאושרת

כל החיים אנחנו מתכננים תכניות:

מתכננים את הלימודים, הקריירה, איך תראה הדירה, איזה רכב לקנות, את החופשה הבאה… טוב, הבנתם את העיקרון…..

ורק בנושא אחד אנחנו לא מעמיקים ומתכננים – הזוגיות שלנו עם האדם שאותו אנחנו אוהבים!

זוגיות היא נושא כל כך משמעותי בחיים שלנו, מושקעים בה רגשות, אנרגיה, כסף רב וזמן – ולמרות זאת, אנחנו לא עוצרים ומתכננים את ההשקעות האלה – לא בונים את החזון האישי והזוגי שלנו, לא בונים תכנית איך סיפור הזוגיות שלנו ייראה על פני ציר הזמן בטווח הקצר והארוך.

מערכת יחסים מוצלחת דורשת בסיס חזק, והבסיס הזה לא נבנה ביום אחד.

הוא נבנה לאורך זמן, בתהליך של תכנון, תקשורת פתוחה והשקעה משותפת.

אבל, אני רוצה לעודד אותך – כי יש דרך והיא הרבה יותר פשוטה, ברורה, ישימה שמתאימה לאנשים שאוהבים, תכל'ס. זו הדרך שפיתחתי ומופיעה בספר שלי "מתחת לעטיפה הוורודה" ועל בסיסה אני מאמנת ומלווה זוגות לשיפור וטיפוח מערכת היחסים שלהם – כשהם בטוב, כשפניהם קדימה למיסוד הקשר, הקמת תא משפחתי שמתאים להם או בשלבים מתקדמים יותר של החיים המשותפים.

לעתים קרובות אנחנו נכנסים לזוגיות כשיש לנו תמונה בראש (לפעמים יותר קרובה לפנטזיה) של איך החיים שלנו ייראו עם האדם שאנחנו אוהבים, רק כדי לגלות שלפעמים אנחנו מרגישים שיש הרבה זוויות וצדדים שאאנחנו לא מכירים כלל.

בשיטה שלי נסלק את המכשולים והאתגרים שיכולים להיווצר כשלמרחב האהבה שלנו נכנסים כספים, קריירה, חלוקת תפקידים, ילדים, מין, אינטימיות, משפחה מורחבת, תקשורת, ניהול עימותים וכל הנסיבות האחרות במטרה שאלו יספקו לנו הזדמנויות לצמוח ביחד כצוות.

באימון ניצור סביבה שתאפשר לכם להיפתח, להרשות לעצמכם להיות פגיעים, להיות כנים לגבי הצרכים שלכם, השאיפות והערכים שעל פיהם אתם רוצים לחיות – המוטו שלי "שמים הכול על השולחן", בלי מסיכות, עם הפנים קדימה למטרה המשותפת.

כמובן, שאני מלווה אתכם יד ביד – אתם לא לבד בתהליך

זוגיות: אהבה, היא לא הכל. כחוקרת את עולם הזוגיות למעלה מ-17 שנה, אני שומעת לעתים קרובות את המשפט "כשיש אהבה אפשר להתגבר על הכול".

זה נכון –  התאהבות, אהבה, תשוקה, כימיה, רגשות הן אכן נקודות ההתחלה הכרחיות  – אבל הם לא מספיקות כדי ליצור בסיס איתן לקשר מוצלח לאורך זמן.

במקום זאת, חשוב לתכנן את הזוגיות בצורה רציונלית, גם כשאנחנו מאוהבים. זה אומר לדבר על ערכים, יעדים, ציפיות וצרכים, כדי לוודא שאנחנו ב"אותו עמוד".

נכון, זה לא נשמע כל כך רומנטי, אני יודעת! הרי אנחנו חולמים על רומנטיקה, על להתכרבל יחד, להיות אהובים ומחובקים, להרגיש את הביטחון והעוגן –  ואני בעד, big time, אבל זה הכרחי כדי למנוע מצבים של שברון לב ופרידות כואבות.

קשה לקבל שיחסים שמושתתים על אהבה, מערבים בתוכם רציונל (ובכמות גבוהה), אבל אני משוכנעת שאתם יודעים שלא תמיד הכול יהיה "לאבי-דאבי, שושנים ופרפרים".

ובדיוק בשביל למנוע את מצבי המשבר האלה, ולהפחית את האפקט של הפתעות לא רצויות וגם אם יגיעו – נהיה מוכנים אליהן! נבנתה תכנית האימון והליווי הייחודית שלי – לפני ולא אחרי!!

בניית הזוגיות שנכונה לך

בתהליך בניית הזוגיות הנכונה לכם, זוגיות בריאה ומאושרת, זו שאתם ראויים לה, אנו ננטרל את הרגש (לזמן העבודה בלבד, אל תדאגו) ונגדיר, קודם כל לעצמכם ואח"כ מול בני הזוג, מה באמת חשוב לכם בחיים:

  • צרכים וציפיות מהזוגיות (ולא מבן הזוג);
  • המרכיבים של מערכות יחסים בריאות/לא בריאות;
  • כיצד לטפח ולשמור על תחושת ערך עצמי;
  • יחס לכסף;
  • משפחה וחברים;
  • ילדים;
  • האם זוגיות היא כל הזמן יחד או יש מקום גם ללבד;
  • איך נתקשר ואיך ניצור מרחב בטוח לדיאלוג;
  • איך נריב;
  • כיצד להגדיר ולהעמיד גבולות – מה הקווים האדומים שלכם שעליהם אתם לא מוכנים להתפשר;
  • ננפץ מיתוסים מטעים שרק גורמים להרס הזוגיות;
  • חלוקת תפקידים;
  • ועוד ועוד "דברים אמיתיים" עליהם אפשר ורצוי לדון, להתפשר, לגשר ולתאם לגביהם עמדות משותפות.

אל תחכו לפיצוץ כדי לפגוש אותי, בואו לפניו 

תמנעו ואל תחכו שמשהו יתקלקל ורק אז תפנו לייעוץ, שביננו, לא תמיד עוזר. 

אנטואן דה סנט-אכזופרי אמר 

"אהבה אינה מורכבת מהתבוננות זה בזו, אלא בהסתכלות לאותו כיוון"

וזה בדיוק מה שאנחנו עושים באימון זוגי בשיטת ה- PracticaLove – אנחנו מפתחים את עבודת הצוות, לומדים לעבוד יחד כדי למצוא פתרונות שמתאימים לשניכם ולקבל כלים כדי למצוא כאלה גם בעתיד. 

האם אתם מוכנים להתחיל לטפח ולשדרג את הזוגיות שלכם? 

אם קראתם את כל המידע עד כאן, מערכת היחסים שלכם חשובה לכם. 

השקיעו את הזמן הנדרש, וכן, אפילו עבודה עצמית ותוכלו לעשות את השינוי, שינוי שיתגמל אתכם לאורך שנים רבות. 

 

ממש לא. אימון מתאים לכל אדם הרוצה לשפר את המצב הנוכחי שלו, ולעשות דברים בצורה שונה כדי להגיע למקום שבו הוא רוצה להיות – מקום טוב, מוערך, אהוב, מתפתח ומיישם.

ההבדל העיקרי בין אימון לטיפול הוא שלעתים קרובות מטפל יוביל אותנו למרחבים שבהם אנו חושפים את העבר שלנו על מנת ללמוד, לצמוח ולרפא. ההתמקדות של מאמן היא לאפשר ללקוח שלו/ה להביא את העבר שלו אל ההווה, כך שיוכל לשנות את נקודות המבט, ההתנהגות ובסופו של דבר את דרך ההוויה שלו, כל אלה מונעים על ידי הלקוח. 

כל אחד. לכולנו יש את הרצון לחיות במערכות יחסים בריאות, מאושרות, מחוברות ומספקות. עם התמיכה הנוספת, האחריות והקשר שמאמן לזוגיות מספק, אנו יכולים לחקור דרכים חדשות של חשיבה והתנהלות הן ביחס לבני הזוג הנוכחיים שלנו, כמו גם במערכות יחסים עתידיות עבור אלה שחוו דפוסים לא בריאים בעבר. 

הכנת עצמנו לחיות מתוך מרחב של שלמות ומלאות מועילה לכל תחום בחיינו, כולל, אך לא רק, זוגיות.

כל זה עוזר לכם להביא את מערכת היחסים שלכם למיצוי הפוטנציאל שלה ולהפוך למערכת יחסים ארוכת טווח וחזקה, כזו שאתם מעריכים ומוקירים.

אל תהססו לפנות – אתם לא צריכים לעשות זאת לבד.
האושר מחכה, והוא קורא בשמך. 

שלך באהבה גדולה,
שולמית

תפריט נגישות